środa, 28 stycznia 2015

Salon

Na co dzień salon jest dosyć ciemnym pomieszczeniem. Pomimo słabego światła, udało mi się stworzyć klimat i porobić kilka zdjęć. 
Zapraszam do obejrzenia galerii :)


Na pierwszym planie pojawił się kredens, który jest zdecydowanie najokazalszym meblem w pokoju.
Tacka w kształcie serca to prezent od Siostry :)



Tabliczki w stylu retro pochodzą ze strony: http://www.pretty-home.pl/, którą serdecznie polecam.



Lampion oraz słoik to zakup z Pepco.




Rama lustra otrzymała drugie życie od mojego Męża, który ją przemalował i dodał efekt postarzałego mebla. Litery zostały wycięte z kartonu i pomalowane czarnym sprayem.










Drabinka oraz gazetnik również zostały zrobione przez Tomka.
Jak widać słynne cotton ball lights najlepiej prezentują się wieczorem :)
Można je zamówić tutaj: http://www.cottonballlights.pl/



Napis "gazety" został zrobiony przeze mnie.



Pozdrawiamy :)

2 komentarze:

  1. Zakochałam się w Twoim kredensie. Marzy mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredens cudowny, choć najbardziej urzekły mnie rzeczy, które zrobiliście sami ☺

    OdpowiedzUsuń