piątek, 23 stycznia 2015

Nowe zdobycze z H&M Home

Gdy tylko zobaczyłam nową kolekcję H&M z działu home, wiedziałam, że kilka rzeczy musi do mnie trafić. Niestety w moim mieście nie ma tego sklepu, więc musiałam sobie jakoś radzić. Dzięki specjalnej wysłanniczce (dzięki Sylwia :D), stałam się posiadaczką trzech nowych poszewek. Oczywiście podobało mi się więcej tekstyliów, ale poczekam już na sklep internetowy, którego otwarcie ma nastąpić właśnie w tym roku. Cieszę się z tego faktu niezmiernie :)
Poszewki naturalnie są w kolorach pastelowych, na które ostatnio bardzo "choruję". Chyba głównie ze względu na panującą na dworze aurę, która powoduje, iż brakuje mi słońca i kolorów, a przede wszystkim wiosny :)




Tito również polubił nowe poszewki, co widać na poniższych zdjęciach:



Z poprzedniej kolekcji również posiadam kilka, żałuję tylko, że nie skusiłam się na więcej:


W kolejnych postach zaprezentuję aranżację salonu oraz pokażę kilka moich nowych sprawunków.
A tymczasem życzę wszystkim pogody ducha i udanego weekendu! 
:)

1 komentarz: